Ar fi interesant sa poti primi procent din tot carburantul care se consuma in Romania?

Cei potriviti vor intelege si vor actiona :)

Piata se imparte ODATA, piata se imparte ACUM.

joi, 20 ianuarie 2011

Lista magazinelor Leonardo 9% bani inapoi din fiecare cumparatura

La Magazinele Leonardo avem 9% bani inapoi din fiecare cumparatura pe care o facem si de fiecare data cand cumparam si aratam cardul.
In plus pentru cei care vrem mai mult,  primim 0,5% din cumparaturile tuturor prietenilor nostrii la care le oferim "legitimatia". Asa mi-am creat un venit pasiv si primesc procente din rulajul Leonardo si nu numai :)
Succes.






















































































































































































































































































4 comentarii:

  1. si atunci de ce ar mai munci lumea... ne-am petrece tot timpul la cumparaturi!

    RăspundețiȘtergere
  2. marea majoritate a oamenilor vor muncii, ca peste tot, doar cativa vor profita de asta :D, ca in fiecare domeniu multi sunt in cercul mare , putini in cercul mic :), fiecare isi decide in dreptul lui unde va fi.

    RăspundețiȘtergere
  3. despre ce carduri este vorba? as dori sa inteleg si eu despre ce vorbiti voi aici ca poate sunt si eu interesat. sper sa imi puteti raspunde.

    RăspundețiȘtergere
  4. putem vb pe privat pentru mai multe detalii, id Yahoo fotograf.profesionist

    RăspundețiȘtergere

89.7 The House, Where Christian Hits Live!