Ar fi interesant sa poti primi procent din tot carburantul care se consuma in Romania?

Cei potriviti vor intelege si vor actiona :)

Piata se imparte ODATA, piata se imparte ACUM.

marți, 16 martie 2010

Cateva informatii pretioase de prin Constanta

Ma aflu de astazi in Constanta, venit din Bacau, si tocmai ce am iesit de la Prezentare de pe malul marii, :) mai exact Hotel Ibis de aici de pe strada Mircea cel Batran care este chiar paralela si foarte aproape de malul marii.

Intr-adevar a fost multa activitate si multa agitatie la aceasta prezentare, ce m-a uimit cel mai mult a fost faptul ca o doamna chiar din spatele meu se innegrise la fata , nu murise inca, dar hai sa spunem cum spunea cineva:

"-Ce s-a intamplat Doamna?
-Tocmai am vazut pe o buna prietena de-a mea la 4 scaune de mine...
-Si, de ce sunte-ti trista, cand ar trebui sa va bucurati...
-Da dar nu am invitat-o eu..."

Asta sa punem in ghilimele:) ne pare rau.
Pana nu am vazut cu ochii mei nu am crezut ca o sa se intample si asa, dansa si-a revazut prietena acolo in sala...

Un lucru asemanator pot spune ca mie mi s-a intamplat, un om pe care nici prin cap nu imi trecea ca o sa il vad la o prezentare, si nici nu ma gandeam vreodata ca o sa vorbesc cu el despre Lyoness, l-am intalnit acum aproximativ un an... acolo :( .
Informatia buna circula repede... informatia foarte buna circula extraordinar de repede!!!

Prienenii nostrii vor afla in curand aceasta informatie , ceea ce conteaza cel mai mult este de la cine?? Oare de la noi?

Nu este timp de pierdut, acum ne alegem felia de piata, acum se imparte piata!

Cu asta fiind spusa eu ma duc la Hotel ca nu prea am apucat sa manac decat micul dejun, am condus 6 ore cu opriri scurte si sunt cam lihnit de foame, ne vedem maine, mercuri, la Prezentarea din Bucuresti si stabilim cum putem beneficia cat mai mult.

Mult success
Marius

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

89.7 The House, Where Christian Hits Live!